Marketingové komunikace Cinema City – Dominika Prchlíková
Dominika Prchlíková
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace Cinema City
Marketing communications of Cinema City
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou stávajících marketingových komunikací společnosti Cinema City Czech s.r.o. Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu, zhodnotit a navrhnout možná zlepšení marketingových komunikací do budoucna. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, vymezen rozdíl marketingových a komerčních komunikací a popsány jejich jednotlivé formy. Praktická část …viacAbstract:
The bachelor thesis analyses current marketing communications of company Cinema City Czech, s.r.o. The goal of this thesis is to analyse, evaluate and suggest possible improvements of marketing communications in future. The theoretical part of the thesis explains the meaning of marketing, defines the difference of marketing communications and commercial communications and describes its individual forms …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31867
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31867
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová