Šárka Rozkydálková

Master's thesis

Utváření pozitivního image firmy Hewlett - Packard na českém trhu.

Creating a positive image of the company Hewlett-Packard Ltd. on the Czech market
Abstract:
Tato diplomová práce shromažďuje informace týkající se firemní identity společnosti Hewlett-Packard, její kultury, komunikace a designu a to jak ve směru působení na zákazníka, tak interně na zaměstnance. Součástí je analýza image společnosti prostřednictvím online dotazníku a srovnání národních kulturních rozdílů a jejich možný vliv na firemní kulturu. Analyzuji zde také působení firmy Hewlett-Packard …more
Abstract:
This thesis collects information on the corporate identity of the company Hewlett-Packard, its culture, communication and design, both in the direction to customer and internally to employees. It includes analysis of the company's image through an online questionnaire and comparison of national cultural differences and their possible impact on corporate culture. I also analyze effects of Hewlett-Packard …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2015
  • Supervisor: Ivan Nový
  • Reader: Alois Surynek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57260