Šárka Rozkydálková

Diplomová práce

Utváření pozitivního image firmy Hewlett - Packard na českém trhu.

Creating a positive image of the company Hewlett-Packard Ltd. on the Czech market
Anotace:
Tato diplomová práce shromažďuje informace týkající se firemní identity společnosti Hewlett-Packard, její kultury, komunikace a designu a to jak ve směru působení na zákazníka, tak interně na zaměstnance. Součástí je analýza image společnosti prostřednictvím online dotazníku a srovnání národních kulturních rozdílů a jejich možný vliv na firemní kulturu. Analyzuji zde také působení firmy Hewlett-Packard …více
Abstract:
This thesis collects information on the corporate identity of the company Hewlett-Packard, its culture, communication and design, both in the direction to customer and internally to employees. It includes analysis of the company's image through an online questionnaire and comparison of national cultural differences and their possible impact on corporate culture. I also analyze effects of Hewlett-Packard …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
  • Vedoucí: Ivan Nový
  • Oponent: Alois Surynek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57260