Možnosti implementace systému CRM na trhu tepelných technologií – Jan Skříšovský
Jan Skříšovský
Master's thesis
Možnosti implementace systému CRM na trhu tepelných technologií
Implementation Options of CRM System on the Thermal Technologies Market
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na oblast řízení vztahů se zákazníkem. Záměrem bylo získat potřebné informace od zaměstnanců obchodně-marketingového oddělení, které by přispěly k tvorbě návrhů na implementaci CRM systému. Na základě úspěšné implementace tohoto systému by následně mělo dojít ke zlepšení efektivity práce se získanými daty a k vylepšení obchodních vztahů. V první části práce byla popsána …moreAbstract:
This thesis focuses on the management of customer relationships. The aim was to obtain the necessary information from employees of the sales and marketing department, which would contribute to the creation of proposals for the implementation of the CRM system. The successful implementation of this system should lead to improved work efficiency with obtained data and improve business relations. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/96618
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: Markéta Zajarošová
- Reader: Martin Šuňavec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKŘÍŠOVSKÝ, Jan. \textit{Možnosti implementace systému CRM na trhu tepelných technologií}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Available from: https://theses.cz/id/2e5u2b/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane