Analýza ekonomických dopadů eventu Colours of Ostrava na rozvoj cestovního ruchu v regionu – Veronika Vlčková
Veronika Vlčková
Bachelor's thesis
Analýza ekonomických dopadů eventu Colours of Ostrava na rozvoj cestovního ruchu v regionu
Analysis of economic impacts of the Colours of Ostrava on the development of tourism in the region
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je vyhodnocení ekonomických dopadů festivalu na cestovní ruch ve městě Ostravě. První část vychází ze studia odborné literatury a je zaměřena na teoretické poznatky o cestovním ruchu a eventech. V praktické části práce jsou zjišťovány a vyhodnocovány ekonomické dopady festivalu, plynoucí především z výdajů návštěvníků. Na základě výsledků šetření jsou stanoveny benefity festivalu …viacAbstract:
The goal of the thesis is to evaluate the economical impact of the festival of tourism in Ostrava. The first part is based on the study of literature and is focused on theoretical knowledge about tourism and events. In the practical part of the thesis, the economic impacts of the festival are identified and evaluated. Based on the results of the survey, the festival's benefits manifesting themselves …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
- Vedúci: Hana Černá Silovská
- Oponent: Gabriela Říhová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79060
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Hodnotící adjektiva v propagačních textech na webových stránkách Colours of Ostrava
Martin TROPEK -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
Zuzana VAIDOVÁ -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Die Marketinganalyse des Festivals Colours of Ostrava und Lollapalooza Berlin
Diana VLČKOVÁ -
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Denisa Findejsová