Patrik Horák

Bachelor's thesis

Marketingová analýza e-shopu Mx4life.cz

Marketing analysis of the e-shop Mx4life.cz
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na shrnutí poznatků týkajících se e-shopu Mx4life.cz. Úvodní teoretická část shrnuje a popisuje základní informace o Internetu a internetovém obchodu. Společně s tím je zde představen i marketingový mix a Google Analytics. Navazující praktická část se již blíže zabývá samotnou analýzou, která je tvořena obsahem a strukturou webové stránky, dále jednotlivými nástroji marketingového …more
Abstract:
The thesis summarizes the findings concerning the website Mx4life.cz. The introductory theoretical part focuses on the summary of the basic findings about the Internet and e-commerce. Marketing mix and Google Analytics are included in this part too. The following practical part consists an analysis of basic information about the content and technical features of the website, individual tools of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Jiří Sedláček
  • Reader: Jiří Benedikt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41235

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod