Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords – Bc. Lubomír Koblása
Bc. Lubomír Koblása
Master's thesis
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Remarketing on Sklik and Google AdWords
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou remarketingu. Cílem práce je identifikace efektivní formy reklamy při remarketingových kampaních a porovnat možnosti opětovného oslovení klientů podnikatelských i soukromých subjektů v prostředí inzertních systémů Google Ads a Sklik. V první části jsou představena teoretická východiska online marketingu, následně jsou podrobněji rozebrány vybrané nástroje online …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of remarketing. The aim of this work is to identify an effective form of advertising in remarketing campaigns and to compare the possibilities of re-reaching clients of business and private entities in the environment of advertising systems Google Ads and Sklik. The first part introduces the theoretical basis of online marketing, followed by a detailed analysis of selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOBLÁSA, Lubomír. \textit{Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/2eq5ae/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Jana Žákovčíková -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková -
Analýza postojů veřejnosti k reklamě v prostředí Internetu
Lenka Ptoszková -
Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu
Kateřina GRUNTOVÁ -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Google AdWords jako praktický nástroj internetové reklamy: případová studie remarketingu
Michal Klajban -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights