Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím – Bc. Roman Bouchal
Bc. Roman Bouchal
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Anotace:
Tématem bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoreticko – metodologická část je zaměřena na souhrn teoretických informací z odborné literatury z pohledu vztahu personál zákazník. V první části se dále nachází teoretický pohled na CRM a celkové zhodnocení, jak si vylepšit pozici …víceAbstract:
My bachelor thesis is about management with a customers at selected food business retail. The thesis is divided into two parts. Theoretical-methodology part is focused on summary of theoretical information from special literature and it is about the personnel to customer. In the first part is also theoretical view on CRM and total summary about know how to improve its position between commpetitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/im15n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Řeháčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOUCHAL, Roman. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/2f45hn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane