Systém pro podporu CRM v prostředí fakulty – Bc. Michal Zacpal
Bc. Michal Zacpal
Diplomová práce
Systém pro podporu CRM v prostředí fakulty
CRM support system in the Faculty environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou nástrojů pro řízení vztahu se zákazníkem CRM (Customer Relationship Management) ve fakultním prostředí Univerzity Hradec Králové. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části je kladen důraz na otázku přínosu CRM systému pro uživatele a jeho roli v dnešním obchodním světe. Dále jsou zde popsány a srovnány CRM nástroje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6089
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
- Vedoucí: doc. RNDr. Petra Poulová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Tomáš Kozel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva