Anlaýza kvality obsahu Týdeníku Kroměřížska z pohledu čtenářů a doporučení ke zvýšení prodeje. – Jana HLAVINKOVÁ
Jana HLAVINKOVÁ
Bakalářská práce
Anlaýza kvality obsahu Týdeníku Kroměřížska z pohledu čtenářů a doporučení ke zvýšení prodeje.
Content Quality Analysis for the Newspaper T.K. from the Reader's Point of View, and Suggestions for Increased Sales.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit kvalitu obsahu Týdeníku Kroměřížska tak, jak ji vnímají čtenáři a následně navrhnout doporučení ke zvýšení prodeje. Noviny jsou jediným regionálním týdeníkem v celém bývalém okrese Kroměříž. V teoretické části je popsáno provedení kvalitativního výzkumu i jeho výhody a nevýhody. Druhá část se zabývá podstatou médií a jejich vlivu na společnost. V praktické části …víceAbstract:
The aim of this paper is to evaluate the quality of content of TK Weekly as perceived by readers, and then propose recommendations to increase sales. The newspaper is the only regional weekly in the former District of Kroměříž. The theoretical part describes the implementation of qualitative research as well as its advantages and disadvantages. The second part deals with the nature of media and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
17894
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVINKOVÁ, Jana. \textit{Anlaýza kvality obsahu Týdeníku Kroměřížska z pohledu čtenářů a doporučení ke zvýšení prodeje.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/2fa2sy/.
Jak správně citovat práci
HLAVINKOVÁ, Jana. Anlaýza kvality obsahu Týdeníku Kroměřížska z pohledu čtenářů a doporučení ke zvýšení prodeje.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný