Využití reklamních systémů při prodeji a propagaci software – Bc. Jan Čech
Bc. Jan Čech
Diplomová práce
Využití reklamních systémů při prodeji a propagaci software
The usage of advertising system for the sale promotion of software
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím pay per click reklamních systémů při prodeji a propagaci softwaru. Využití výsledků, které byly zjištěny v této diplomové práci, však není přímo vázáno jen na oblast propagace software, ale dá se využít i na další oblasti. PPC reklama patří k rychle se rozvíjejícím způsobům propagace. Její hlavní výhodou je její zacílení na zakazníka, který na internetu hledá …víceAbstract:
This thesis deals with the usage of per click advertising systems serving to the sale of sofrware. The usage of the results of this thesis, however, is not only directly connected to the area of promotion of software, in addition to it, it is also usable in other areas. PPC advertisement falls into the most quickly developing methods of promotion. Its main advantage is focusing on a customer, who looks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rt4x0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: prof. Ing. Petr Berka, CSc.
- Oponent: Ing. David Chudán, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)
Lenka Krausová -
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu
Petr STANĚK -
Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli
Jiří Zientek -
Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik
Judita Ouhrabková -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková