Bc. Jan Čech

Master's thesis

Využití reklamních systémů při prodeji a propagaci software

The usage of advertising system for the sale promotion of software
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím pay per click reklamních systémů při prodeji a propagaci softwaru. Využití výsledků, které byly zjištěny v této diplomové práci, však není přímo vázáno jen na oblast propagace software, ale dá se využít i na další oblasti. PPC reklama patří k rychle se rozvíjejícím způsobům propagace. Její hlavní výhodou je její zacílení na zakazníka, který na internetu hledá …more
Abstract:
This thesis deals with the usage of per click advertising systems serving to the sale of sofrware. The usage of the results of this thesis, however, is not only directly connected to the area of promotion of software, in addition to it, it is also usable in other areas. PPC advertisement falls into the most quickly developing methods of promotion. Its main advantage is focusing on a customer, who looks …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2010
  • Supervisor: prof. Ing. Petr Berka, CSc.
  • Reader: Ing. David Chudán, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní