Využití reklamních systémů při prodeji a propagaci software – Bc. Jan Čech
Bc. Jan Čech
Master's thesis
Využití reklamních systémů při prodeji a propagaci software
The usage of advertising system for the sale promotion of software
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím pay per click reklamních systémů při prodeji a propagaci softwaru. Využití výsledků, které byly zjištěny v této diplomové práci, však není přímo vázáno jen na oblast propagace software, ale dá se využít i na další oblasti. PPC reklama patří k rychle se rozvíjejícím způsobům propagace. Její hlavní výhodou je její zacílení na zakazníka, který na internetu hledá …moreAbstract:
This thesis deals with the usage of per click advertising systems serving to the sale of sofrware. The usage of the results of this thesis, however, is not only directly connected to the area of promotion of software, in addition to it, it is also usable in other areas. PPC advertisement falls into the most quickly developing methods of promotion. Its main advantage is focusing on a customer, who looks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rt4x0/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2010
- Supervisor: prof. Ing. Petr Berka, CSc.
- Reader: Ing. David Chudán, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)
Lenka Krausová -
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu
Petr STANĚK -
Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli
Jiří Zientek -
Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik
Judita Ouhrabková -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková -
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Lucie Košanová -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková