Michaela Sahajová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti zabývající se výrobou produktů zdravé výživy a doplňků stravy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části této bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše vztahující se k marketingu, online a offline marketingové komunikaci, plánování efektivní marketingové komunikace …viac
Abstract:
The primary objective of this bachelor's thesis is to analyze the current state of marketing communication in a selected company specializing in the production of health food products and dietary supplements. The thesis consists of theoretical and practical parts. The goal of the theoretical part was to conduct a literature review related to marketing, online and offline marketing communication, planning …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sahajová, Michaela. Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe