Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s. – Bc. Monika Lešnerová
Bc. Monika Lešnerová
Diplomová práce
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Trends in Tourism and Directions in Marketing Čedok Travel Agency
Anotace:
Tématem diplomové práce je představení trendů v odvětví cestovního ruchu, marketingu služeb a v marketingové komunikaci. Teoretická část práce specifikuje rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou, definuje marketing, marketingový mix, specifika marketingu služeb aj. Cílem aplikační části práce je vyhodnotit využívání marketingových nástrojů a trendů odvětví cestovního ruchu v CK Čedok a …víceAbstract:
The theme of this thesis is to introduce trends in the tourism industry and marketing. The theoretical part introduces the concepts of tourism, its economic positives and negatives, the difference between the travel agency and the third party organization, marketing mix and the specifics of marketing services. The goal of the theoretical part of the thesis is to map the trends in tourism and the direction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lzwyo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček