Zhodnocení on-line marketingové strategie ve vybraných restauračních zařízení – Bc. Nikola Jiřičková
Bc. Nikola Jiřičková
Master's thesis
Zhodnocení on-line marketingové strategie ve vybraných restauračních zařízení
Evaluation of on-line marketing strategy of selected restaurant facilities
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení online marketingové strategie ve vybraných hostinských zařízení restauračního typu situovaných v Libereckém kraji. Pro tuto práci byly konkrétně vybrány podniky Petřín Jablonec, Základna, Kafe ve Mšeně, Motorest H & H Hušek a Cihelna Bar. Hlavním cílem diplomové práce je rozbor působení těchto podniků na sociálních sítích a následné vyhodnocení jejich online …viacAbstract:
The diploma thesis evaluates online marketing strategies of selected restaurant-type hospitality venues located in the Liberec Region. Particular businesses evaluated in this work were Petřín Jablonec, Základna, Kafe ve Mšeně, Motorest H & H Hušek and Cihelna Bar. The main goal of the thesis is the analysis of businesses social network activities and the subsequent evaluation of their online marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jiřičková, Nikola. Zhodnocení on-line marketingové strategie ve vybraných restauračních zařízení. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Business Administration / Management of Business Processes
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace online marketingových nástrojů v propagaci restauračních zařízení
Jiří Hagan -
Vybrané nástroje online marketingu a ich využitie v oblasti ubytovacích a reštauračných zariadení
Andrej Grajciar -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva