1. Teoretická část:\nl{}Skupinová módní fotografie\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb: Módní katalog\nl{}b) volný výstavní soubor: Teorie exempláře – Eliška KYSELKOVÁ
Eliška KYSELKOVÁ
Bakalářská práce
1. Teoretická část:\nl{}Skupinová módní fotografie\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb: Módní katalog\nl{}b) volný výstavní soubor: Teorie exempláře
1. Theoretical part: Fashion Group Photography 2. Practical part: a) Fashion Catalogue b) The Theory of a Specimen
Anotace:
Tato práce poukazuje na vznik skupinové fotografie, pojednává o různých přístupech k zobrazování skupin v módním průmyslu a prezentuje tvorbu nejvýraznějších autorů od počátků fotografie po současnost.Abstract:
This thesis is focused on the creation of the group photography, it discusses diffe-rent approaches to portraying collectives in the fashion industry and presents the work of the most prominent authors from the early days of photography to the present.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KYSELKOVÁ, Eliška. \textit{1. Teoretická část:$\backslash$nl$\{\}$Skupinová módní fotografie$\backslash$nl$\{\}\backslash$nl$\{\}$2. Praktická část:$\backslash$nl$\{\}$a) katalog výrobků nebo služeb: Módní katalog$\backslash$nl$\{\}$b) volný výstavní soubor: Teorie exempláře}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/2i3igi/.
Jak správně citovat práci
KYSELKOVÁ, Eliška. 1. Teoretická část:\nl{}Skupinová módní fotografie\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb: Módní katalog\nl{}b) volný výstavní soubor: Teorie exempláře. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Reklamní fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Finanční plán společnosti C & A Moda, s.r.o.
Erik Kytler