Motivation der Schüler im Fremdsprachenunterricht – Bc. Hana Hrozníčková
Bc. Hana Hrozníčková
Diplomová práce
Motivation der Schüler im Fremdsprachenunterricht
Motivation of students in foreign language lessons
Abstract:
The theme of this thesis is: "The motivation of students in foreign language lessons."The work describes,how the teacher can motivate the student to keep him interested and entertained for the subject. It also describes the psychological aspects which the pupil meets in the classroom. Introduces basic concepts such as motivation, internal and external motivation, autonomous learning, learning strategies …víceAbstract:
Tématem diplomové práce je: „Motivace žáků v hodinách cizích jazyků.“ Práce pojednává o tom, v jaké míře může učitel motivovat žáka, aby ho předmět zaujal a bavil. Dále popisuje psychologické aspekty se kterými se žák při výuce setkává. Seznamuje se základními pojmy jako motivace, vnitřní a vnější motivace, autonomní učení, strategie učení, stres, metody na zvládání stresu, postoj učitele k žákům, …víceKlíčová slova
motivace druhy motivace autonomní učení klasifikace strategií učení stres stresové zátěže sebereflexe hry aktivizující cvičení motivation types of motivation autonomous learning classification of learning strategies stress stress loads stress management self-reflection games worksheets
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cg1v2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Triplet-loss Learning for Classification of 3D Human Motion Data
Barbora Kompišová -
Electroencephalogram (EEG) and machine learning-based classification of various stages of mental stress
Tereza Lapčíková -
Analysis and classification of long terminal repeat (LTR) sequences using machine learning approaches
Jakub Horváth -
Classification of Passersby Using Single-point LiDAR Sensor and Machine Learning
Dominik Klement -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Language Learning Strategies Applied by 9th Grade Primary School Pupils
Martina Štefanovičová -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Motivace k činnosti dobrovolných hasičů a zvládání stresu u HZS ČR
Klára ROSECKÁ