Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK – Bc. Vitalina Besogonova
Bc. Vitalina Besogonova
Master's thesis
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK. Práce je klasicky rozdělena do dvou základních částí. První část je věnována tvorbě teoretického základu zkoumané problematiky. Důraz je kladen na komunikaci podniku na firemních webových stránkách. Druhá část se zabývá aplikací prostudovaných a získaných poznatků do ilustrace internetové stránky …moreAbstract:
This diploma thesis is dealing with Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMK. The first part is devoted to creating theoretical basis of the study theme. Emphasis is placed on company communication on corporate web pages. The second part is devoted to application received knowledge in illustration internet page of chosen company with using all parts of CI. The main goal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nenzo/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Využití public relations ve firemní komunikaci
Kateřina Hypšová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Corporate Identity vybrané společnosti
Gabriela Vainholdová