Shakespearovské téma v brněnských experimentálních divadlech – Mgr. Kateřina Focková
Mgr. Kateřina Focková
Bachelor's thesis
Shakespearovské téma v brněnských experimentálních divadlech
Shakespeare's theme in the experimental theatres in Brno
Anotácia:
Tato diplomová bakalářská práce s názvem „Shakespearovské téma v brněnských experimentálních divadlech“ se zaměřuje na rozbor tří moderních divadelních představení, analyzuje je, porovnává s originální předlohou Williama Shakespeara a ukazuje na nich změny, ke kterým autoři přistoupili, aby zaujali diváky něčím novým, neotřelým. Ze známého brněnského Divadla Husa na provázku jsou podrobena analýze …viacAbstract:
The dissertation called ' Shakespear in the experimental theaters in Brno' is focused on the analysis of three reworked plays of William Shakespear. The first of these plays is a drama called Hamlet. The second play is a collection of tragedies that are performed as comedies called Shakespyré. The third play called Emodrink z Elsinoru has been changed most by the association of modern artists called …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p6cnu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Combined Art Studies
Práce na příbuzné téma
-
IDIOT: tři české inscenace Dostojevského románu (Divadlo Petra Bezruče, Divadlo Husa na provázku, Dejvické divadlo)
Tereza Říhová -
Vliv nonsensové literatury na dramaturgickou orientaci Divadla Husa na provázku
Tereza Šlesingerová -
Znaky a tvůrčí přístupy studiových divadel se zaměřením na Divadlo Husa na provázku a HaDivadlo v 70. a 80.letech 20. století.
Markéta Randáková -
Hudebně scénická kompozice Babička podle Boženy Němcové v inscenaci Divadla Husa na provázku
Blanka Bartoňová -
Semiotická analýza vybraných plagátov Divadla Husa na provázku
Natália Saganová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Pantomimické a klaunské inscenácie Boleslava Polívku v rokoch 1972–1990 v Divadle (Husa) na provázku
Pavol Seriš -
Marketingový audit - Divadlo Husa na provázku
Tereza Bucharová