Vyhodnocení komunikačních aktivit neziskové organizace v ČR – Ing. Kristina Mikulová
Ing. Kristina Mikulová
Bakalářská práce
Vyhodnocení komunikačních aktivit neziskové organizace v ČR
Evaluation of communication activities in nonprofit organization in Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vyhodnocením marketingových a komunikačních aktivit vybrané neziskové organizace v České republice. V teoretické části obecně popisuji marketingovou komunikaci a komunikační mix. Dále specifika komunikačních nástrojů pro neziskové organizace a roli lobbingu a fundraisingu. Dále jsem se zaměřila na rozdělení neziskových organizací na jednotlivé typy a jejich historický …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with evaluation of communication activities in nonprofit organization in Czech republic. The theoretical part describes marketing communication and marketing mix in general point of view. The next part is about specifications in communication tools in nonprofit organization, mainly about the role of lobbing and fundraising. There are described types of nonprofit organization …víceKlíčová slova
Elektrospotřebiče kolektivní systém komunikační nástroje kvalitativní výzkum marketing marketingová strategie marketingový mix nezisková organizace pozorování recyklace vyhodnocení zpětný odběr Collective scheme Communication tools Electronic devices Evaluation Marketing mix Marketing strategy Nonprofit organization Observe Qualitative research Take-back
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dpce7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Iveta Doležalová -
Marketingová komunikace neziskové organizace SKOK do života
Adéla Jakubovitsová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marcela HORÁČKOVÁ -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Michaela Niklová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová