Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace – Ing. Yuliya Laas
Ing. Yuliya Laas
Bakalářská práce
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Product placement and its utilization in the framework of marketing communications
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována problematice product placementu. Vzhledem k rozsáhlosti zkoumané problematiky bylo rozhodnuto se zaměřit jen na filmy o Jamesi Bondovi a také na vybrané seriály určené pro mládež. Práce má klasickou strukturu a je rozdělena na obecnou a aplikovanou část. Hlavním cílem této práce je podrobit analýze product placement v případě filmů o Jamesi Bondovi jako součást integrované …víceAbstract:
This thesis is devoted to the issue of product placement. Given the scale of the issues examined, it was decided to focus only on the James Bond film and also selected series for young people. The work has a classical structure and is divided into general and applied part. The main objective of this work is provide analyses for product placement in case of the James Bond films as part of an integrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b8dth/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček