Metoda CRM v aplikaci na firmu Asseco Solutions, a.s. – Ing. Štěpánka Zmrzlíková
Ing. Štěpánka Zmrzlíková
Diplomová práce
Metoda CRM v aplikaci na firmu Asseco Solutions, a.s.
CRM system into application on Asseco Solutions, inc. company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky pomocí systému CRM v aplikaci na firmu Asseco Solutions, a.s. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy CRM. Konkrétně na význam systému ERP a CRM. Dále na požadavky firem kladené na CRM, technologie a proces zavádění systému CRM. Praktická část vymezuje analýzu současného stavu firmy Asseco Solutions, a.s., dále analýzu nasazení CRM ve …víceAbstract:
Graduation theses is relating to the administrative management of customers with the help by CRM system into application on Asseco Solutions, inc. company. Theoretic part of graduation theses is concerning by basic concept of CRM. Specifically mark by ERP and CRM system. Next steps are relating to requests for CRM company's, technologies and processes to perform into CRM system. Practise part specify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zmrzlíková, Štěpánka. Metoda CRM v aplikaci na firmu Asseco Solutions, a.s.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
Ladislav HYNEK -
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Vlastimil CIGOŠ