Kontroverzní reklama a její hranice – Mgr. Jiří Crha
Mgr. Jiří Crha
Diplomová práce
Kontroverzní reklama a její hranice
Controversial Advertising and it s Limits
Anotace:
Reklama je významným fenoménem současné doby a je chápána jako nástroj novodobé komunikace, který v mediálním světě může ovlivňovat sociální, estetické, etické, ekonomické a v neposlední řadě hodnotové postoje člověka, a proto jí musí být věnována pozornost i v oblasti práva. Práce je zaměřena na specifický prvek kontroverze v reklamě (alkohol, tabák, náboženství, diskriminace, erotika, pornografie …víceAbstract:
Advertising is an important phenomenon of the present time and is seen as a tool of modern communication that in media world can influence upon the social, aesthetic, ethical, economic and, last but not least, the human value attitudes, and therefore it must be given attention in the field of law too. The work is focused on a specific factor of controversy in advertising (alcohol, tobacco, religion …víceKlíčová slova
Reklama kontroverze kontroverzní reklama kontroverze v reklamě umění v reklamě výtvarné umění hudba duševní vlastnictví autorský zákon Advertising controversy controversial advertising controversy in advertising art in advertising fine art music intellectual property right copyright law
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qu15v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2011
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích
Pavla Otenšlégrová -
Etika a korektnost v reklamě
Daniela PLATZOVÁ -
Etika v reklamě
Natálie Ptáčníková -
Náboženství a náboženské symboly v reklamě
Jana Poupová -
Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí
Jitka JANEČKOVÁ MOŤKOVÁ -
Etika a korektnost v reklamě
Veronika MALÁ -
Etika a korektnost v reklamě
Kristýna HORNÍKOVÁ -
Etika v reklamě
Anastasiia Yatsun