Jan Horáček

Master's thesis

Řízení vztahu se zákazníkem při outsourcingu IT

Customer relationship management in outsourcing of IT
Anotácia:
Outsourcing IT se jeví jako perspektivní model poskytování IT služeb. Přesto ho využívá jen malé množství firem a jejich spokojenost s ním je podle průzkumů nízká. Na druhou stranu řízení vztahu se zákazníky (CRM) je marketingový přístup, který se stále těší oblibě. Nebylo by tedy CRM řešením také pro outsourcing IT? Jakým způsobem jej v tomto oboru aplikovat? Tato diplomová práce je určena poskytovatelům …viac
Abstract:
Outsourcing of IT is likely to be a perspective model of IT service delivery. However, only a small number of companies have adopted it and according to surveys, their satisfaction is relatively low. On the contrary, customer relation management (CRM) is a marketing approach that still keeps its popularity. Is not therefore CRM a solution also for outsourcing of IT? How should it be applied in the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedúci: Tomáš Bruckner
  • Oponent: Michal Vaněček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14534