Tereza Khýrová
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social networks
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá počátkem marketingu a rozdílem mezi offline a online marketingem. V této části jsou obsaženy informace o marketingové komunikaci a vytváření marketingového plánu. Ke konci teoretické části jsou rozebrány sociální sítě, které jsou nejvíce využívány a dále jak se tyto sítě využívají k dalším marketingovým účelům …viacAbstract:
This bachelor thesis is focusing on social networks marketing. The theoretical part is concentrating on the beginning of marketing and differences between offline and online kinds of marketing. In this part, the author describing marketing communication and how the marketing plan can be created. At the end of the theoretical part, the most used social sites are discussed as a marketing tool. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa
Názov
Vložil
Vložené
Práva