Bc. Luděk Šafařík, MBA

Master's thesis

Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem

Methodology and benefits of the communication with end customer
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem“ je zjištění možností a způsobů, jakými lze s koncovými zákazníky komunikovat a také výhody správné komunikace. V praktické části diplomové práce jsou pak rozebrány konkrétní příklady komunikačních technik, použitých v reálných situacích.
Abstract:
The subject of the dissertation “Methodology and benefits of communication with end customer“ is the identification of options and ways with which is possible to communicate with end customers and the benefits of proper communication. In the second part of the dissertation are analyzed specific examples of communication techniques used in real situations.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration