Bc. Jana Machalová

Master's thesis

Employer branding

Employer branding
Abstract:
Employer branding provází všechny kapitoly této práce a je popisován v různých kontextech a pojetích. Na jeho teoretických poznatcích je založena první část opírající se jak o tradiční autory, kteří definovali základy tohoto pojmu, tak i o současné studie přinášející nový vhled do problematiky. Díky tomu byl v literární rešerši zachycen všeobecný přehled souvisejících přístupů a konceptů. Na tyto poznatky …more
Abstract:
Employer branding accompanies all chapters of this thesis and is described in different contexts and concepts. The first part is based on his theoretical knowledge, based on both traditional authors who defined the basics of this concept, as well as contemporary studies that bring new insight into the issue. Thanks to this, a general overview of related approaches and concepts was captured in the literature …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2023
  • Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Business Management / Business Management