Bc. Alexej Červeňák

Bachelor's thesis

Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery

Marketing mix of the patisserie AnetBa.kery
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vypracovat návrhy zlepšení marketingového mixu cukrárny AnetBa.kery. Na základě zjištěných nedostatků, které nám vyplývají z analýzy marketingového mixu, dosáhneme tohoto cíle. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy a definicemi v oblasti marketingu a marketingového mixu, přičemž využívá odbornou literaturu. Praktická část popisuje daný podnik a zaměřuje se na zhodnocení …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop proposals for improving the marketing mix of the confectionery AnetBa.kery. Based on the identified shortcomings, which we can see from the analysis of the marketing mix, we will achieve this goal. The theoretical part of the thesis deals with the basic concepts and definitions in the field of marketing and marketing mix, using the professional literature …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lukáš Pompa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné