Markéta Kvapilová
Bachelor's thesis
Street art a masová média
Street Art and Mass Media
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi Street artem, Graffiti a masovými médii. Hledá příčinné souvislosti, které vedou k popularizaci těchto uměleckých forem sebevyjádření v offline i online světě a chce určit o jaká média se jedná. Na názorném příkladu nejznámějšího graffiti a street art umělce Banksym, chce demonstrovat tyto vzájemné vztahy a poukázat na dopady, které toto propojení má na umělce …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the relations between Street art, Graffiti and mass media. Looking for causal connections that lead to the popularization of these artistic forms of self-expression in the offline and online world and wants to determine which media are involved. Using the illustrative example of the most famous graffiti and street art artist Banksy, he wants to demonstrate these mutual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kvapilová, Markéta. Street art a masová média. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Sociální guerilla marketing
Linda Lochařová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Social Guerilla marketing
Tereza Hejkalová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová