Bc. Kateřina Lepková
Bachelor's thesis
Vytváření logotypu společnosti
Development of the company logotype
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza vytváření logotypu společnosti. Práce popisuje historický vývoj loga. Zahrnuje jednotlivé části firemního stylu. Na základě získaných teoretických informací, byl podrobně analyzován vývoj nového firemního stylu společnosti Sipral. V práci je uvedeno střetnutí nového logotypu s prostředím společnosti, zároveň poukazuje na složitosti implementace firemního stylu …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is an analyses of creating a company`s logotype. Document is describing individual parts of corporate style. Development of SIPRAL company has been analysed based on recieved theoretical informations. Thesis includes conflict between the new logotype and enviroment of company. Problems with implementation of compenies style has been deeply appointed as well.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v02un/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2011
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc