Vytváření logotypu společnosti – Bc. Kateřina Lepková
Bc. Kateřina Lepková
Bakalářská práce
Vytváření logotypu společnosti
Development of the company logotype
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza vytváření logotypu společnosti. Práce popisuje historický vývoj loga. Zahrnuje jednotlivé části firemního stylu. Na základě získaných teoretických informací, byl podrobně analyzován vývoj nového firemního stylu společnosti Sipral. V práci je uvedeno střetnutí nového logotypu s prostředím společnosti, zároveň poukazuje na složitosti implementace firemního stylu …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is an analyses of creating a company`s logotype. Document is describing individual parts of corporate style. Development of SIPRAL company has been analysed based on recieved theoretical informations. Thesis includes conflict between the new logotype and enviroment of company. Problems with implementation of compenies style has been deeply appointed as well.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v02un/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc