Vliv spolupráce s influencery na marketing na sociálních sítích společnosti – Bc. Diana Hlaváčová
Bc. Diana Hlaváčová
Master's thesis
Vliv spolupráce s influencery na marketing na sociálních sítích společnosti
The impact of cooperation with influencers on the company's social network marketing
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá influencer marketingem a jeho vlivem na firemní profil vybrané společnosti na sociální síti Instagram. V práci jsou sledovány tři hlavní metriky, které vyjadřují přínos spolupráce s influencerem a efektivitu tohoto moderního trendu v online marketingu. Proces spolupráce s influencerem a měření hodnot sledovaných metrik jsou zaznamenány v období před začátkem spolupráce …viacAbstract:
This diploma thesis deals with influencer marketing and its influence on the Instagram profile of the selected company. Three main metrics are monitored, which express the benefits of cooperation with influencer and the effectiveness of this modern trend in online marketing. The process of cooperation with the influencer and the measurement of the values of the monitored metrics are collected from …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVÁČOVÁ, Diana. \textit{Vliv spolupráce s influencery na marketing na sociálních sítích společnosti}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ml853/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Názov
Vložil
Vložené
Práva