Bc. Martina Hejlová
Master's thesis
E-shop: analytická studie
E-shop: Analytical Study
Anotácia:
Tato diplomová práce analyzuje vybrané e-shopy působící na českém on-line trhu. Pro tuto analýzu byly zvoleny eshopy: Kutiluvobchod.cz, Eshop.prazdroj.cz a Ozdobse.cz. Analýza je prováděna s využitím výkonnostních ukazatelů (konverzního poměru, míry konverze nákupních košíků a velikostí průměrného nákupního košíku) a také regresní analýzou tržeb a návštěvnosti. Slovním popisem je pak hodnoceno využití …viacAbstract:
This thesis is analysing the Czech online e-shop market. For this analysis were chosen specifically 3 e-shops: Kutiluvobchod.cz, Eshop.prazdroj.cz and Ozdobse.cz. The analysis is carried out through efficiency indicators (conversion rate, shopping baskets conversion rate and the size of the average shopping basket) and regression analysis of sales and visits rate. A Verbal descriptions of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cma9x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Evžen Staněk
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš