Bc. Martina Hejlová

Master's thesis

E-shop: analytická studie

E-shop: Analytical Study
Anotácia:
Tato diplomová práce analyzuje vybrané e-shopy působící na českém on-line trhu. Pro tuto analýzu byly zvoleny eshopy: Kutiluvobchod.cz, Eshop.prazdroj.cz a Ozdobse.cz. Analýza je prováděna s využitím výkonnostních ukazatelů (konverzního poměru, míry konverze nákupních košíků a velikostí průměrného nákupního košíku) a také regresní analýzou tržeb a návštěvnosti. Slovním popisem je pak hodnoceno využití …viac
Abstract:
This thesis is analysing the Czech online e-shop market. For this analysis were chosen specifically 3 e-shops: Kutiluvobchod.cz, Eshop.prazdroj.cz and Ozdobse.cz. The analysis is carried out through efficiency indicators (conversion rate, shopping baskets conversion rate and the size of the average shopping basket) and regression analysis of sales and visits rate. A Verbal descriptions of marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedúci: Mgr. Evžen Staněk
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní