Marketingová komunikace značek ŠKODA a Hyundai na českém trhu – Radek Sucháček
Radek Sucháček
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značek ŠKODA a Hyundai na českém trhu
Marketing communication of the brands ŠKODA and Hyundai on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací českého výrobce automobilů Škoda Auto a.s. a českého zastoupení jihokorejské automobilky Hyundai na českém trhu. Cílem práce je, na základě analýzy současné marketingové komunikace značek Hyundai a ŠKODA na českém trhu, představit hlavní komunikační média značek a posoudit jejich marketingové aktivity a komunikovaný obsah, také uvést a rozebrat …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Czech car manufacturer Škoda Auto a.s. and the Czech representation of South Korean car manufacturer Hyundai on the Czech market. This thesis is focused on the analysis of the current marketing communication of the brands Hyundai and ŠKODA on the Czech market, representing the main means of communication concerning marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76451
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76451
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová