Integrace dítěte s epidermolysis bullosa congenita do prostředí mateřské školy – Nikol PETROVÁ
Nikol PETROVÁ
Bakalářská práce
Integrace dítěte s epidermolysis bullosa congenita do prostředí mateřské školy
Integrative education of child with epidermolysis bullosa congenita in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá dítětem s onemocněním epidermolysis bullosa congenita a jeho integrací do běžné mateřské školy. V teoretické části práce postupně shrnujeme základní poznatky o nemoci - klasifikací počínaje a stručným vhledem do problematiky dědičnosti onemocnění konče. Zaměřujeme se i na předškolní dítě z hlediska jeho celkového vývoje a vzdělávání (RVP PV, podpůrná opatření aj.). V praktické …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with a child with epidermolysis bullosa congenita and its integration into a mainstream kindergarten. In the theoretical part of the work, we summarize the basic knowledge about the disease - starting with the classification and ending with a brief insight into the issue of heredity of the disease. We also focus on preschool children in terms of their overall development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETROVÁ, Nikol. Integrace dítěte s epidermolysis bullosa congenita do prostředí mateřské školy. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku - učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Role učitele při inkluzi dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné mateřské škole
Kamila Goldmanová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 2n80qz 2n80qz/2
28. 4. 2021