Festivaly populární hudby v ČR: prostorové aspekty komercializace a sponzoringu – Kateřina LIŠKOVÁ
Kateřina LIŠKOVÁ
Bakalářská práce
Festivaly populární hudby v ČR: prostorové aspekty komercializace a sponzoringu
Pop-music festivals in CR: space aspects of commercialisation and sponsoring
Anotace:
Cílem této práce bylo zhodnotit prostorové rozmístění hudebních festivalů populární hudby a zhodnotit prostorové rozmístění sponzorů těchto festivalů. Nejprve jsem se zaměřila na reklamní stránku existence festivalů: reklamu, propagaci a marketing. Definovala jsem tyto prvky komercializace a potom podrobně rozebrala kaţdý zvlášť. Tyto 3 sloţky se ukázaly jako klíčové pro celkové fungování festivalu …víceAbstract:
The aim of this paper is to evaluate geographical dislocation of festivals of popular musics and also to evaluate geographical dislocation of sponsors of such festivals. . I have analysed each of such elements by defining basic rules of commertialization. Festivals repays this favour allowing wide types of advertisements: from small plastic cups and CDs to huge tents or ATMs of the biggest sponsors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
162940
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. RNDr. Marián Halás, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIŠKOVÁ, Kateřina. \textit{Festivaly populární hudby v ČR: prostorové aspekty komercializace a sponzoringu}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Přírodovědecká fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/2nb64b/.
Jak správně citovat práci
LIŠKOVÁ, Kateřina. Festivaly populární hudby v ČR: prostorové aspekty komercializace a sponzoringu. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Regionální geografie
Práce na příbuzné téma
-
Hudební festival Litoměřické svátky hudby
Veronika KALAKAJOVÁ -
Sponzoring v oblasti finanční sféry.
Eliška Sýkorová -
Propagace hudebních festivalů v České republice
Tereza Voborská -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal
Název
Vložil
Vloženo
Práva