Analýza podnikatelského prostředí začínajících společností v České republice a Korejské republice – Matouš Tlapák
Matouš Tlapák
Bakalářská práce
Analýza podnikatelského prostředí začínajících společností v České republice a Korejské republice
Analysis of the business environment related to new ventures of the Czech Republic and the Republic of Korea
Anotace:
Smyslem této bakalářské práce je analýza podnikatelského prostředí České republiky a Korejské republiky vztažená k činnosti začínajících firem a vedoucí k nalezení typických rysů obou prostředí. Na základě provedené analýzy jsou v závěru celé práce navržena doporučení pro oba podnikatelské ekosystémy, stejně tak jako pro začínající, takzvané start-upové společnosti. Analýza vychází ze zkoumání sekundárních …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to analyze business environments related to start-up companies of the Czech Republic and Republic of Korea and subsequently to discover typical features of both countries. Based on the analysis, the final part offers recommendations for the business ecosystems as well as for new ventures from both of the countries. The analysis is based on research of secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60087
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: Martin Kešner
- Oponent: Filip Bárta
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60087
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria