Tvorba cen jako součást řízení vztahů se zákazníky – Bc. Matúš Humaj
Bc. Matúš Humaj
Diplomová práce
Tvorba cen jako součást řízení vztahů se zákazníky
Pricing like a part of customer relationship management
Abstract:
The diploma thesis is focused on customer relationship management (CRM) in close links with pricing. The theoretical part reflects the development and significance of CRM, it highlights the importance of customer orientation, but also describes problems that may hinder the successful implementation of this strategy in the company. The next section focuses on the price, as well as methods and strategies …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) v úzkom spojení s tvorbou cien. Teoretická časť približuje vývoj a význam CRM, poukazuje na dôležitosť orientácie na zákazníka, ale popisuje aj problémy, ktoré môžu prekážať úspešnej implementácii tejto stratégie do podniku. V ďalšej kapitole sa zameriava na cenu, ako aj na metódy a stratégie uplatňované pri jej tvorbe. V praktickej …víceKlíčová slova
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vývoj CRM význam CRM CRM software problémy aplikácie CRM hodnota vzťahu tvorba cien metódy tvorby cien cenové stratégie predajná cena Customer relationship management CRM development importance of CRM CRM application problems relationship value pricing pricing methods pricing strategies selling price
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/is87k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane