Bc. Matúš Humaj

Diplomová práce

Tvorba cen jako součást řízení vztahů se zákazníky

Pricing like a part of customer relationship management
Abstract:
The diploma thesis is focused on customer relationship management (CRM) in close links with pricing. The theoretical part reflects the development and significance of CRM, it highlights the importance of customer orientation, but also describes problems that may hinder the successful implementation of this strategy in the company. The next section focuses on the price, as well as methods and strategies …více
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) v úzkom spojení s tvorbou cien. Teoretická časť približuje vývoj a význam CRM, poukazuje na dôležitosť orientácie na zákazníka, ale popisuje aj problémy, ktoré môžu prekážať úspešnej implementácii tejto stratégie do podniku. V ďalšej kapitole sa zameriava na cenu, ako aj na metódy a stratégie uplatňované pri jej tvorbe. V praktickej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní