Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy – Bc. Rodion Konovalov
Bc. Rodion Konovalov
Bachelor's thesis
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Marketing strategies and their impact on the pricing of the company
Abstract:
Bakalářská práce řeší v teoretické i praktické rovině problematiku využití nástrojů marketingového mixu v retailovém obchodním řetězci. Cílem je vyhodnotit stávající strategie marketingového mixu společnosti X5 Retаil Grоup. Navrhnout takové strategie, které by přispěly k získání nových zákazníků a loajalitě zákazníků stávajících.Analytická část je zaměřena na vyhodnocení návaznosti cenových strategií …moreAbstract:
This thesis discusses both theoretical and practical aspects of the use of marketing tools in the retail network. The main objective of this thesis is to evaluate the current marketing strategy of X5 Retail Group, as well as offer new strategies that would help get new customers without losing the loyalty of the existing customer base.The analytical part of the thesis is focused on the evaluation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t4ki4/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Cenová strategie firmy
Petr Bartes -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova