Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy – Bc. Rodion Konovalov
Bc. Rodion Konovalov
Bachelor's thesis
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Marketing strategies and their impact on the pricing of the company
Anotácia:
Bakalářská práce řeší v teoretické i praktické rovině problematiku využití nástrojů marketingového mixu v retailovém obchodním řetězci. Cílem je vyhodnotit stávající strategie marketingového mixu společnosti X5 Retаil Grоup. Navrhnout takové strategie, které by přispěly k získání nových zákazníků a loajalitě zákazníků stávajících.Analytická část je zaměřena na vyhodnocení návaznosti cenových strategií …viacAbstract:
This thesis discusses both theoretical and practical aspects of the use of marketing tools in the retail network. The main objective of this thesis is to evaluate the current marketing strategy of X5 Retail Group, as well as offer new strategies that would help get new customers without losing the loyalty of the existing customer base.The analytical part of the thesis is focused on the evaluation of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t4ki4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Cenová strategie firmy
Petr Bartes -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova