Analýza komunikačního mixu pro Městské divadlo Zlín – Eva Sváčková, DiS.
Eva Sváčková, DiS.
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního mixu pro Městské divadlo Zlín
An Analysis of the Communication Mix for the City Theatre Zlín
Anotácia:
Úkolem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení v oblasti komunikace mezi Městským divadlem Zlín a jeho publikem. První část je zaměřena na teoretickou stránku marketingové komunikace a nástrojů komunikačního mixu. Druhá část je praktická, kde je ukázáno současné využití jednotlivých části komunikačního mixu.Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is to suggest improvements in the communication between The City Theatre Zlín and its audience. The first part focuses on the theoretical aspects of marketing communication and it represents communication mix tools. The second, theoretical part, shows the nowadays application of communication mix tools.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sváčková, Eva. Analýza komunikačního mixu pro Městské divadlo Zlín. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček