Bc. Iva Jančíková

Bakalářská práce

Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy

Integrated marketing communication and its impact on the demand and the company’s image
Anotace:
V této práci se zabývám integrovanou marketingovou komunikací firmy se zákazníkem. Protože však existuje mnoho podob tohoto vztahu, zaměřuji pozornost na strategii kvalitního výběru nástrojů marketingového mixu. Popisuji oblast firemní kultury, která zasahuje do procesů napříč firmou a usnadňuje tržní úspěšnosti prodeje finálního produktu. Na závěr aplikuji teoretické znalosti na reálný příklad z oboru …více
Abstract:
This thesis deals with integrated marketing communication between the company and the customer. However, because the relationship can develop in so many different ways, I will focus on the strategy of the best quality marketing mix tools selection. I am describing the company culture area which influences the processes throughout company and facilitates the final product sales success. I am applying …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní