Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy – Bc. Iva Jančíková
Bc. Iva Jančíková
Bakalářská práce
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
Integrated marketing communication and its impact on the demand and the company’s image
Anotace:
V této práci se zabývám integrovanou marketingovou komunikací firmy se zákazníkem. Protože však existuje mnoho podob tohoto vztahu, zaměřuji pozornost na strategii kvalitního výběru nástrojů marketingového mixu. Popisuji oblast firemní kultury, která zasahuje do procesů napříč firmou a usnadňuje tržní úspěšnosti prodeje finálního produktu. Na závěr aplikuji teoretické znalosti na reálný příklad z oboru …víceAbstract:
This thesis deals with integrated marketing communication between the company and the customer. However, because the relationship can develop in so many different ways, I will focus on the strategy of the best quality marketing mix tools selection. I am describing the company culture area which influences the processes throughout company and facilitates the final product sales success. I am applying …víceKlíčová slova
Nadlinková reklama podlinková reklama reklama napříč linkami integrovaná marketingová komunikace marketingový mix reklama podpora prodeje public relations osobní prodej přímý marketing poptávka image firmy Above the Line Advertising Below the Line Advertising Through the Line Advertising Integrated Marketing Communication Marketing Mix Advertising Sales Promotion Personal Selling Direct Marketing Demand The Company Image.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s5wz6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček