Význam Hannah Arendtové a její koncepce propagandy a komunikace v totalitárních režimech – Ing. Jana Žáková
Ing. Jana Žáková
Bakalářská práce
Význam Hannah Arendtové a její koncepce propagandy a komunikace v totalitárních režimech
Importance of Hannah Arendt and her Concept of Propaganda and Communication of Totalitarian Regimes
Anotace:
Práce sleduje na základě koncepce Hannah Arendtové v historických souvislostech vývoj společnosti, který vyústil k uchopení moci totalitárními režimy vzniklými v Evropě v první polovině 20. století. Dále pak zjišťuje, jakou roli hrála podle Arendtové propaganda při vzestupu těchto totalitárních režimů. Cílem výzkumu je zkonfrontovat osobní názory zástupců československého disentu na komunistickou propagandu …víceAbstract:
This theses pursues Hannah Arendt’s concept of totalitarian regimes originated in Europe in the first half of the 20th century in historical and social context, which lead to their seizure of power. Furthermore, it discovers the importance of propaganda in the rise of totalitarian regimes according to Hannah Arendt. The aim of the research part of this theses is to compare personal opinion of the Czechoslovak …víceKlíčová slova
antisemitismus disent imperialismus marketingová komunikace masy nacionalismus propaganda teror totalitarismus totalitní hnutí totalitní nadvláda antisemitism dissident movement imperialism marketing communications masses nationalism totalitarianism totalitarian movement total domination
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k7o5f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Reflexe totalitarismu v díle Hannah Arendtové
Miroslava Zvelebilová