Učebnice hudební výchovy pro 8. ročník základní školy – Mgr. Jana Trojanová
Mgr. Jana Trojanová
Diplomová práce
Učebnice hudební výchovy pro 8. ročník základní školy
The Textbook of Music for the 8th Year of Elementary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou učebnic hudební výchovy pro 8. ročník základních škol. Součástí práce je průzkumné šetření, cílem kterého bylo zjistit skutečné využití učebnic v praxi. V praktické části je předložen návrh vlastní učebnice v podobě 23 pracovních listů pro žáky osmých tříd základní školy. Součástí každého listu je metodická příručka pro učitele s návrhem na možné využití pracovního …víceAbstract:
The diploma thesis is devoted to the analysis of textbooks of music for 8th class of basic school. The fact finding survey is a part of the thesis, its aim was to find out realistic use of textbooks within the lessons. The practical part contains 23 handouts for pupils from 8th class of basic school. Each handout contain didactic manual for teachers with proposals of possible usage of it.Klíčová slova
stavba učebnice metodický list pro žáky a učitele činnosti poslechové činnosti instrumentální činnosti vokální činnosti hudebně pohybové hudební hádanky a kvízy textbook structure didactic handouts for pupils and teachers listening activities instrumental activities vocal activities musical movement activities music riddles and quizzes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/udkxu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Blanka Knopová, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Judita Kučerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Teachers' and pupils' perspectives on online English lessons during COVID-19
Evelína Gahurová -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Metodické listy pro výtvarné techniky spojené s košíkářstvím určené pro volnočasová zařízení
Petra Lorencová -
Sada aktivit pro rozvoj digitální gramotnosti pro vzdělávací oblast Člověk a svět práce
Adéla HANUSKOVÁ -
Metodické listy pro výuku návrhového kreslení na Střední škole a vyšší odborné škole umělecké a řemeslné – vybrané kapitoly z dějin nábytku
Věra Vondráčková -
Metodické listy pro výuku estetické výchovy – proměny v architektuře: od zlatavé secese po bělavý funkcionalismus
Vendula Studecká -
Strojírenské a opravárenské technologie metodický list předmětu odborný výcvik pro obor vzdělávání Opravářské práce
Libor DOBEŠ -
Havranické vřesoviště - návrh terénní výuky pro 9. ročník základní školy
Sophia Richterová