Zkušenosti učitelů mateřských škol s rozvojem slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku – Katka Hřebačková
Katka Hřebačková
Bachelor's thesis
Zkušenosti učitelů mateřských škol s rozvojem slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku
Experiences of kindergarten teachers with the development of vocabulary in English for preschool children
Abstract:
Bakalářská práce je výzkumného charakteru a zaměřuje se na rozvoj slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku. Cílem je zjistit, jaké mají učitelé zkušenosti s rozvojem slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá ranou výukou cizího jazyka, učením cizího jazyka a rozvojem slovní zásoby v angličtině u dětí předškolního věku. V závěru teoretické …moreAbstract:
The bachelor thesis is of a research nature and is focused on the development of vocabulary in English for preschool children. The aim is to find out what teachers have experience with the development of English vocabulary in preschool children. The theoretical part deals with the early teaching of a foreign language, learning a foreign language and the development of vocabulary in English for preschool …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HŘEBAČKOVÁ, Katka. \textit{Zkušenosti učitelů mateřských škol s rozvojem slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2021. Available from: https://theses.cz/id/2qy9j9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hřebačková, Katka. Zkušenosti učitelů mateřských škol s rozvojem slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ -
Vliv sebehodnocení jako nástroje učení se cizího jazyka na osvojení tohoto jazyka
Jolana Růžičková -
Vliv sebehodnocení jako nástroje učení se cizího jazyka na osvojení tohoto jazyka
Jolana Růžičková -
Jazykové předpoklady jako jeden z faktorů ovlivňujících učení se cizího jazyka
Veronika Nebeská -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii u žáků nižšího gymnázia v rámci výuky ruského jazyka jako druhého cizího jazyka
Jaromír Hendrych -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Analýza aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v raném věku
Jana Jedličková