Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin) – Bc. Jana Bezačínská
Bc. Jana Bezačínská
Diplomová práce
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Marketing communications as a tool of social manipulation (problem affecting marginalized social groups)
Anotace:
V diplomové práci se zabývám problematikou použití a vlivu marketingové komunikace konkrétně v politické sféře na okrajové sociální skupiny. Při zpracování tématu shromažďuji, analyzuji a porovnávám dostupné informace o prezidentských kampaních ve Spojených státech amerických 2011/2012 a České republice 2012/2013 s cílem určit jejich míru zaměření na manipulaci s okrajovými sociálními skupinami. Dále …víceAbstract:
This master thesis deals with the issue of the use and influence of marketing communication particularly on marginalized social groups in the political sphere. For this thesis I collected, analyzed and compared available information about presidential campaigns in the United States of America 2011/2012 and in the Czech Republic 2012/2013 to determine their orientation on marginalized social groups …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/avvtw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEZAČÍNSKÁ, Jana. \textit{Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/2rb9jh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Okrajové sociální skupiny (kultury)
David Žák -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jan Štefina -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka