Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin) – Bc. Jana Bezačínská
Bc. Jana Bezačínská
Master's thesis
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Marketing communications as a tool of social manipulation (problem affecting marginalized social groups)
Abstract:
V diplomové práci se zabývám problematikou použití a vlivu marketingové komunikace konkrétně v politické sféře na okrajové sociální skupiny. Při zpracování tématu shromažďuji, analyzuji a porovnávám dostupné informace o prezidentských kampaních ve Spojených státech amerických 2011/2012 a České republice 2012/2013 s cílem určit jejich míru zaměření na manipulaci s okrajovými sociálními skupinami. Dále …moreAbstract:
This master thesis deals with the issue of the use and influence of marketing communication particularly on marginalized social groups in the political sphere. For this thesis I collected, analyzed and compared available information about presidential campaigns in the United States of America 2011/2012 and in the Czech Republic 2012/2013 to determine their orientation on marginalized social groups …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/avvtw/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2014
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEZAČÍNSKÁ, Jana. \textit{Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/2rb9jh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Okrajové sociální skupiny (kultury)
David Žák -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jan Štefina -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka