Reklama jako nástroj marketingové komunikace a její působení na spotřebitele – Lenka Šimůnková
Lenka Šimůnková
Diplomová práce
Reklama jako nástroj marketingové komunikace a její působení na spotřebitele
Advertising as instrument of marketing communication and its impact on consumers
Anotace:
Tato studie se zabývá problematikou reklamy a jejího působení na spotřebitele. Cílem této práce bylo stručně charakterizovat pojem reklama včetně jejího dělení a fází tvorby, ukázat a porovnat způsoby její prezentace pomocí reklamních médií a tato média detailněji popsat. Vlastní část studie se zabývá vyvrácením či potvrzením vyřčenýchhypotéz pomocí dotazníkového šetření předem zvolené cílové skupiny …víceAbstract:
This study deals with advertising and it´s effects on consumers. The aim of this study was to briefly describe the concept of advertising including it´s typology and stages of development; furthermore it aims to demonstrate and compare the ways of presentation via various media and to describe these media detail. The analysis is focused on the evaluation of working hypotheses which were accepted or …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marta Regnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMŮNKOVÁ, Lenka. \textit{Reklama jako nástroj marketingové komunikace a její působení na spotřebitele}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/2reb4m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Sexism in advertising
Malika Tursun -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Iveta Hofmanová -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia
Název
Vložil
Vloženo
Práva