Bc. Tereza Tůmová, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

The marketing situatuation analysis of selected retail store
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky. Cílem je charakterizovat vlivy vnějšího a vnitřního prostředí na zvolenou maloobchodní jednotku, analyzovat pomocí vhodných metod její vliv a vyhodnotit současnou strategii. Na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke změnám strategie. Pro tuto bakalářskou práci si autorka vybrala supermarket Terno …více
Abstract:
The theme of my bachelor´s thesis is The Marketing Situation Analysis of a Selected Retail Unit. The aim is to characterise the influences of the external and internal environment on the chosen retail unit, to analyse this impact by using suitable methods and to evaluate the current strategy and, subsequently, to suggest recommendations for changes of the strategy on the basis of the obtained results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Jana Ochotná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku