Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Tereza Tůmová, DiS.
Bc. Tereza Tůmová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situatuation analysis of selected retail store
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky. Cílem je charakterizovat vlivy vnějšího a vnitřního prostředí na zvolenou maloobchodní jednotku, analyzovat pomocí vhodných metod její vliv a vyhodnotit současnou strategii. Na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke změnám strategie. Pro tuto bakalářskou práci si autorka vybrala supermarket Terno …víceAbstract:
The theme of my bachelor´s thesis is The Marketing Situation Analysis of a Selected Retail Unit. The aim is to characterise the influences of the external and internal environment on the chosen retail unit, to analyse this impact by using suitable methods and to evaluate the current strategy and, subsequently, to suggest recommendations for changes of the strategy on the basis of the obtained results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/wa0n4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Jana Ochotná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Strategic analysis of the company
Anastasia Kostrova -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Aneta Fišáková